שלישייה על אשתי בהריון - חברים שלי פירקו אותה בחוף הים

מאת: נשואה12, נכתב ב 17.05.2020

אתמול בבוקר שמנו את הילדים אצל הסבא וסבתא אחרי חודשים ארוכים בבית וקורונה ונסענו לצפון לפגישה עם חברים בים.

יום חם בטירוף, אני בת 27 גבוהה חזה יפה תחת גדול ומוצק בחודשים מתקדמים של הריון. בעלי בן 30 שחום שנינו גבוהים זוג יפה סהכ..

נסענו שעה וחצי לחוף מבודד יחסית שקט בלי הרבה אנשים מוזיקה שתייה פייסלים. אני כמובן לא יכולה לעשן ולשתות אבל נהנתי מאוד וסוף סוף להיות בים

היינו 3 זוגות ועוד שני רווקים כולם ח'ברה של בעלי.

התחלתי להשתזף והרגשתי סקסית בטירוף גם החברים פירגנו ולא הפריע לי שאני קולטת את הרווקים מסתכלים עליי כי זה דווקא מדליק והיה חם מאוד.

נכנסנו כולם למים צחוקים עניינים אחד הזוגות מתחילים נשיקות ומיזמוזים בקטע שעוד שנייה שכבו ליידנו רואה שבעלי מתחיל להתחרמן עליי ועומד לו בטירוף ורצה לדחוף לי אצבעות ולא נעים מול החברים בכל זאת..

לחשתי לו שנעלה לאתר למעלה ראיתי בדרך לשירותים שיש מבנה כזה היסטורי נוכל להנות שם בצל

כמובן שישר עלינו למעלה אחרי המון זמן שלא היינו בזוגיות וחופש מהילדים

ירדתי לבעלי במציצה מקצועית הפשטתי אותו והזין השחור שלו מזדקר מול הפנים שלי תפסתי לו את הביצים ועם הלשון לאט לאט מהרווח עד הכיפה ואז מכנסיה את כל הפה דימה אחורה הוא תופס לי את הראש חזק ואת השערות הרגשנו בסרט

שתי החברים הרווקים של בעלי גם גבוהים אחד מדרום אמריקה ואחד תימני היו בדרך לשירותים פתאום קולטת שרואים אותנו ומציצים מהצד

בעלי היה נבוך וכולם בראש טוב אמרתי להם שיכולים לראות זה בסדר

אני סך הכל לא ערומה רק עם הזין של בעלי והרגשתי די בנוח..

פתאום רואה אותם מתפשטים ושתי כלים יפים גדולים ועבים מולי הייתי בהלם אחריי 6 שנים שלא רואה זיין של מישהו אחר

התחילו להביא ביד אמרתי להם להתקרב זה בסדר ובתוכי כל צעד שלהם רטובה עוד יותר כמו אש שפורצת בתוכי מתקרבים עם הזין שלהם ליד הראש שלי בעלי מהנהן עם הראש ואומר תפנקי אותם

מתחילה למצוץ להם את הזין ובשתי הידיים הפנויות הבאתי להם ביד

התחילו להפשיט אותי ואת הביקני החלק העליון ירד בקלות כי הוא רק טופ השיבו אותי והתחילו לפנק חזרה

דחפו לי אצבעות ליקקו לי את הכוס ונהנתי בטירוף אבל בלב אין כמו להרגיש את הזיין האמיתי בתוכי שזה מה שרציתי באותו רגע

הזין של החברים היה כל כך גדול שלא הכל נכנס..שברו אותי ואני גונחת כן כן תפרקו אותי אני הזונה שלכם תזיינו אותי חזק כן כן אוח חולה על זיין ותוך כדי 2 עומדים עם הזיין ואחד מקפיץ אותי ומתחתיי

גמרתי כל כך הרבה ודחפו לי אצבעות תוך כדי והשפרצתי כמו ים כל פעם נוזל חם יוצא מתוכי ואני גונחת ונאנחת מזה

בעלי גמר התעייף. שתי החברים שאלו אותי אם אי פעם עשיתי חדירה כפולה פעם האמת שלא הרגשתי המון זמן בעברי איזה כדורגלן וחבר שלו פירקו לי את הצורה עם חדירה כפולה

ואמרתי להם ברור

התימני הכניס לי לאט לאט לתחת השני מתחתיי בכוס הרטוב שלי טק טק טק וואו לא נשמתי איזה כאבים וכיף זה בו זמנית שברו לי את הצורה וגמרו עליי

ירדנו למטה לכל החברים שאלו איפה הייתם כל כך הרבה זמן אני מחייכת עד השמים והם אומרים הלכנו לעזור לאישתו בכל זאת הריון....